Адрас райвыканкама:
211800, Віцебская воб., г. Глыбокае, вул. Леніна, 42
Тэлефон прыёмнай:
8 (02156) 2 58 65
Факс: 8 (02156) 2 58 30
Фiнансавы аддзел Глыбоцкага райвыканкама
Адрас:
211793, Вiцебская вобласць
г. Глыбокае, вул.
Ленiна, 42
Тэлефон:
8 (02156) 2 58 31
Рэжым работы – с 8.00 до 17.00
абедзенны перапынак – с 13.00 до 14.00
субота, нядзеля – выхадны
Электронны адрас:
fo.31500@minfin.gov.by
Начальнiк фiнансавага аддзела – Пахом Наталiя Пятроўна
Тэлефон начальнiка фiнансавага аддзела:8 (02156) 2 58 31
Асабiсты прыем грамадзян, юрыдычных асоб iiндывiдуальных прадпрымальнiкаў: кожны панядзелак з 8.00 да 13.00,папярэднiзапiс ажыццяўляецца па тэл. 8 (02156) 2 58 75
Тэлефон гарачай лiнii: 8 (02156) 2 58 75
Структура
Сектар планавання i выканання бюджэту |
Група бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi |
Спiс супрацоўнiкау фiнансавага аддзела райвыканкама
Пасада |
Прозвiшча, iмя, iмя по бацку |
Службовы тэлефон |
Начальнiк фiнансавага аддзела |
Пахом Наталiя Пятроўна |
2 58 31 |
Намеснiк начальнiка фiнансавага аддзела |
Губская Ганна Паўлаўна |
5 37 95 |
Загадчык сектара планавання iвыканання бюджэту |
Лаўрыновiч Таццяна Казiмiраўна |
2 58 11 |
Галоўны спецыялiст сектара планавання i выканання бюджэту |
Кукавенкава Наталля Чаславаўна |
2 58 75 |
Галоўны спецыялiст сектара планавання i выканання бюджэту |
Кабяк Марына Iосiфаўна |
2 58 11 |
Галоўны бухгалтар групы бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi |
Цiтовiч Таццяна Iванаўна |
2 58 08 |
Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi |
Галубёнак Зоя Фелiксаўна |
2 58 08 |
Кнiга заўваг i прапаноўзнаходзiцца ў галоўнага бухгалтара групы бухгалтарскага ўлiку iсправаздачнасцiЦiтовiч Таццяны Iванаўны (кабiнет 49, тэлефон 8 (02156) 2 58 08)).
У час адсутнасцi галоўнага
бухгалтара кнiга заўваг i прапаноў знаходзiцца ў вядучага бухгалтара Галубёнак Зоi Фелiксаўны
(кабiнет 49, тэлефон
8 (02156) 2 58 08)).
Вышэйстаячы орган:
Галоўнае фiнансавае ўпраўленне Вiцебскага абласнога выканаўчага камiтэта
Адрас:210010, г. Вiцебск, вул. Гогаля, 6
Рэжым работы: 8.00 – 17.00, абед 13.00 – 14.00
Выхадныя днi: субота, нядзеля
Тэл.:8(0212) 48 21 06
Глыбоцкiраённы выканаўчы камiтэт
Адрас:211800, г. Глыбокае, вул. Ленiна, 42
Рэжым работы: 8.00 – 17.00, абед 13.00 – 14.00
Выхадныя днi: субота, нядзеля
Тэл.:8(02156) 2 58 65
Функцыі і задачы фінансавага аддзела райвыканкама
У адпаведнасці з палажэннем аб фінансавым аддзеле Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта, зацверджаным рашэннем Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта ад 29 кастрычніка 2020 г. № 1155 фінансавы аддзел Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта (далей – фінансавы аддзел) з'яўляецца самастойным структурным падраздзяленнем Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта (далей – райвыканкам), у сваёй дзейнасці падпарадкоўваецца райвыканкаму і галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта (далей – галоўнае фінансавае ўпраўленне аблвыканкама).
Фінансавы аддзел кіруецца ў сваёй дзейнасці Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь і гэтым палажэннем.
Асноўнымі задачамі фінансавага аддзела з'яўляюцца:
эфектыўнае правядзенне дзяржаўнай бюджэтна-фінансавай і падатковай палітыкі, ажыццяўленне рэгулявання і кіравання ў фінансавай сферы дзейнасці Глыбоцкага раёна (далей – раён), каардынацыя дзейнасці ў гэтай сферы органаў мясцовага кіравання і самакіравання раёна;
складанне праекта кансалідаванага бюджэту раёна і прадстаўленне яго на разгляданне райвыканкама, арганізацыя работы па размеркаванню фінансавых рэсурсаў раёна, правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасоваму і поўнаму паступленню ўсіх даходаў, прадугледжаных у кансалідаваны бюджэт раёна, эканомнаму і мэтаваму расходаванню сродкаў бюджэту, мэтавых бюджэтных і пазабюджэтных фондаў;
ажыццяўленне кантролю сумесна з падатковымі і іншымі кантралюючымі органамі за выкананнем фізічнымі і юрыдычнымі асобамі заканадаўства ў сферы бюджэтна-фінансавых адносін, за выкананнем імі фінансавых абавязкаў перад дзяржавай у адпаведнасці з заканадаўствам;
кантроль за выкананнем фінансавых інтарэсаў раёна.
Фінансавы аддзел у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі і ў межах сваёй кампетэнцыі ажыццяўляе наступныя функцыі:
удзельнічае ў распрацоўцы і рэалізацыі прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, тэрытарыяльных праграм і мерапрыемстваў;
вывучае стан эканомікі і фінансаў галін народнай гаспадаркі раёна, уносіць прапановы па ўдасканаленні фінансава-крэдытнага механізма і павелічэнні даходаў бюджэту раёна;
арганізуе работу па складанні праекта кансалідаванага бюджэту раёна, вызначае парадак і тэрміны прадстаўлення ўпраўленнямі і аддзеламі райвыканкама, арганізацыямі, сельскімі выканаўчымі камітэтамі (далей – сельвыканкамы) неабходных прагнозных дадзеных аб даходах і выдатках для складання праекта раённага бюджэту і памеру сродкаў, якія перадаюцца мясцовым бюджэтам у выглядзе сум датацый, субвенцый і субсідый на чарговы фінансавы (бюджэтны) год, і ўносіць іх на разгляд райвыканкама;
вызначае парадак фінансавання расходаў, прадугледжаных па бюджэтах, парадак аплаты бюджэтных абавязацельстваў, прынятых атрымальнікамі бюджэтных сродкаў;
прадстаўляе галоўнаму фінансаваму ўпраўленню ва ўстаноўленыя тэрміны матэрыялы, неабходныя для фарміравання разліковых паказчыкаў па праекце кансалідаванага бюджэту раёна;
уяўляе галоўнаму фінансаваму ўпраўленню ў устаноўленыя тэрміны кансалідаваны бюджэт раёна;
забяспечвае кантроль за выкананнем кансалідаванага бюджэту раёна ўпраўленнямі, аддзеламі райвыканкама, сельвыканкамамі і іншымі арганізацыямі раёна;
ажыццяўляе планаванне і фінансаванне расходаў на ўтрыманне выканаўчых і распарадчых органаў і органаў мясцовага самакіравання, устаноў, арганізацый, што фінансуюцца з бюджэту ў адпаведнасці з заканадаўствам;
забяспечвае выкананне раённага бюджэту, складае роспіс даходаў і расходаў, крыніц пакрыцця дэфіцыту (выкарыстанне прафіцыту) і ўстанаўлівае з удзелам адпаведных раённых органаў дзяржаўнага кіравання паквартальнае размеркаванне даходаў і расходаў раённага бюджэту, ва ўстаноўленым парадку ажыццяўляе аперацыі па перадачы сродкаў у форме міжбюджэтных трансфертаў паміж раённым і абласным бюджэтам і бюджэтамі першаснага ўзроўню;
прымае ўдзел у распрацоўцы прапаноў па аптымізацыі структуры і колькасці дзяржаўных органаў, а таксама праектаў іх штатных раскладаў;
разглядае праекты штатных раскладаў сельвыканкамаў і райвыканкама, яго ўпраўленняў і аддзелаў на прадмет захавання памераў аплаты працы работнікаў мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў, устаноўленых заканадаўствам;
ажыццяўляе аператыўны кантроль за своечасовым паступленнем даходаў у раённы бюджэт, планаванне і пошук дадатковых даходных крыніц;
ажыццяўляе правядзенне ўзаемазалікаў запазычанасці юрыдычных асоб (іншых абавязаных асоб) па бюджэтных пазыках, працэнтах па бюджэтных пазыках, пене, налічанай за несвоечасовае вяртанне бюджэтных пазык, бюджэтных пазык, а таксама запазычанасці па абавязацельствах, якія ўзніклі ў выпадку выканання фінансавым аддзелам гарантый райвыканкама, і працэнтах па іх, якія падлягаюць выплаце ў бюджэт, і грашовых абавязацельстваў раённых органаў дзяржаўнага кіравання перад гэтымі юрыдычнымі асобамі (іншымі абавязанымі асобамі);
па ўзгадненні з інспекцыяй Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь па Глыбоцкім раёне праводзіць узаемазалік падаткаў, збораў (пошлін), якія падлягаюць выплаце плацельшчыкам (іншай абавязанай асобай), і грашовых абавязацельстваў выканаўчых і распарадчых органаў базавага ўзроўню перад гэтым плацельшчыкам (іншай абавязанай асобай);
аналізуе і абагульняе інфармацыю аб выкананні раённага бюджэту, бюджэтаў першаснага ўзроўню, каштарысаў даходаў і расходаў пазабюджэтных сродкаў;
ва ўзаемадзеянні з сектарам па Глыбоцкім раёне ўпраўлення Дзяржаўнага казначэйства Галоўнага ўпраўлення Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Віцебскай вобласці (далей – сектар кіравання дзяржаўнага казначэйства) і іншымі кантралюючымі органамі ажыццяўляе кантроль за выкананнем юрыдычнымі асобамі і індывідуальнымі прадпрымальнікамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь у сферы бюджэтна-фінансавых адносін, а таксама за працай сельскіх выканкамаў па складанні бюджэтаў;
ажыццяўляе кантроль (нагляд) за выкананнем бюджэтнага заканадаўства, а таксама заканадаўства, якое прадугледжвае выкарыстанне бюджэтных сродкаў, у тым ліку мэтавым і эфектыўным выкарыстаннем сродкаў, што выдзяляюцца з мясцовых бюджэтаў, па ўсіх напрамках і відах выдаткаў;
праводзіць на тэрыторыі раёна праверкі і маніторынгі дзяржаўных органаў, іх структурных падраздзяленняў з правамі юрыдычнай асобы па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі фінансавага аддзела, у парадку, які вызначаецца фінансавым аддзелам;
рэалізуе меры прафілактычнага і папераджальнага характару ва ўзаемадзеянні з суб'ектамі, якія падлягаюць кантролю.
забяспечвае ўлік паступленняў і кантроль за мэтавым, эфектыўным і эканомным выкарыстаннем бюджэтных і пазабюджэтных сродкаў;
аказвае па рашэнні Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь дзяржаўную фінансавую падтрымку ў выглядзе прадастаўлення бюджэтнай пазыкі ў межах сродкаў, прадугледжаных на гэтыя мэты рашэннем Глыбоцкага раённага Савета дэпутатаў (далей-райсавет) на чарговы фінансавы год;
ажыццяўляе ўлік выдадзеных бюджэтных пазык, кантроль за іх мэтавым выкарыстаннем і своечасовым вяртаннем;
ажыццяўляе ўлік ва ўстаноўленым парадку выдадзеных гарантый райвыканкама па крэдытах, якія выдаюцца банкамі Рэспублікі Беларусь, і выкананне абавязацельстваў райвыканкама па выдадзеных гарантыях за кошт сродкаў раённага бюджэту, прадугледжаных на гэтыя мэты;
аналізуе ход выканання раённага бюджэту і пры неабходнасці ўносіць прапановы райсавету па карэкціроўцы бюджэту з улікам наяўных фінансавых рэсурсаў;
ажыццяўляе ва ўстаноўленым парадку закупкі тавараў (работ, паслуг) за кошт сродкаў рэспубліканскага бюджэту ў межах каштарысу на чарговы фінансавы год;
уносіць прапановы па ўзмацненні кантролю ў расходаванні дзяржаўных сродкаў, у працэсе выканання бюджэту раёна;
складае справаздачу аб выкананні бюджэту раёна за мінулы фінансавы (бюджэтны) год і прадстаўляе яго на зацвярджэнне райсавету, забяспечвае складанне зводнай перыядычнай і гадавы справаздачнасці аб выкананні бюджэту раёна і прадстаўляе ў галоўнае фінансавае ўпраўленне ва ўстаноўленыя тэрміны;
ва ўзаемадзеянні з сектарам кіравання дзяржаўнага казначэйства і рэгіянальным прадстаўніком унітарнага прадпрыемства «Інфармацыйна-вылічальны цэнтр Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь» забяспечвае эфектыўнае функцыянаванне праграмна-тэхнічных комплексаў, сеткі перадачы дадзеных аўтаматызаванай сістэмы фінансавых разлікаў пры выкананні мясцовых бюджэтаў праз казначэйскую сістэму;
ажыццяўляе ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам працу з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно»;
разглядае ў межах сваёй кампетэнцыі звароты грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з заканадаўствам;
ажыццяўляе функцыі спагнанніка ў адпаведнасці з заканадаўствам аб выканаўчым вытворчасці па выканаўчым дакументам аб спагнанні сум у даход дзяржавы;
выконвае іншыя функцыі ў адпаведнасці з заканадаўствам.
Фінансавы аддзел праводзіць дзяржаўную фінансавую палітыку праз упраўленні і аддзелы райвыканкама, сельвыканкамы.
Фінансавы аддзел ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку мае права:
патрабаваць і атрымліваць:
ад арганізацый, устаноў, упраўленняў і аддзелаў райвыканкама, сельвыканкамаў інфармацыю, неабходную для складання праекта кансалідаванага бюджэту Глыбоцкага раёна, бухгалтарскія справаздачы, балансы, іншыя матэрыялы і справаздачныя дадзеныя, неабходныя для фінансава-бюджэтнага планавання, ажыццяўлення кантролю за выкананнем юрыдычнымі і фізічнымі асобамі фінансавых абавязацельстваў перад дзяржавай і за выкананнем імі заканадаўства ў сферы фінансава-бюджэтных адносін, а таксама для выканання іншых функцый, ускладзеных на фінансавы аддзел;
ад устаноў банкаў інфармацыю аб астатках і руху сродкаў на рахунках па ўліку бюджэтных і іншых дзяржаўных сродкаў;
ад службовых асоб, індывідуальных прадпрымальнікаў, правяраемых юрыдычных асоб і іншых грамадзян – пісьмовыя і вусныя тлумачэнні па пытаннях, якія ўзнікаюць у ходзе праверак (рэвізій);
абмяжоўваць і прыпыняць фінансаванне расходаў за кошт сродкаў бюджэту раёна ў выпадку невыканання іх атрымальнікамі бюджэтнага заканадаўства, у тым ліку незаконнага атрымання, альбо выкарыстання названых сродкаў не па мэтавым прызначэнні, непрадстаўлення ва ўстаноўленыя тэрміны справаздач аб выкананні бюджэтных сродкаў, інфармацыі аб руху бюджэтных сродкаў па іх рахунках, а таксама ў выпадку ўзнікнення часовых касавых разрываў;
ажыццяўляе дзяржаўны кантроль у формах і парадку, устаноўленых у адпаведнасці з заканадаўствам, па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі фінансавага аддзела;
прымяняць эканамічныя санкцыі і накладаць адміністрацыйныя спагнанні ў адпаведнасці з заканадаўствам;
спаганяць у бясспрэчным парадку сродкі бюджэту, незаконна атрыманыя альбо выкарыстаныя не па мэтавым прызначэнні або з парушэннем заканадаўства, запазычанасць па бюджэтных пазыках, працэнты па бюджэтных пазыках, пеню, а таксама плацяжы, зробленыя ў адпаведнасці з гарантыямі райвыканкама са спагнаннем працэнтаў у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;
памяншаць памер фінансавання пазычальнікаў, калі яны фінансуюцца з раённага бюджэту, на суму зробленых або падлягаюць ажыццяўленню плацяжоў з раённага бюджэту і налічаных працэнтаў у адпаведнасці з гарантыямі райвыканкама і дагаворамі аб парадку выкарыстання і пагашэння пазыкі, прыцягнутай пад гарантыі райвыканкама;
уносіць абавязковыя для выканання суб'ектамі рашэнні, патрабаванні (прадпісанні) аб ліквідацыі парушэнняў бюджэтнага і іншага заканадаўства;
прымаць неабходныя меры па кампенсацыі шкоды, нанесенай дзяржаве, ліквідацыі дапушчаных парушэнняў і недахопаў, устаноўленых праверкамі (рэвізіямі) фінансава-гаспадарчай дзейнасці;
уносіць у райвыканкам, юрыдычным асобам прапановы аб прыцягненні службовых асоб, іншых работнікаў, вінаватых у парушэнні фінансавай дысцыпліны, да дысцыплінарнай адказнасці;
перадаваць ва ўстаноўленым парадку праваахоўным органам матэрыялы праверак (рэвізій) фінансава-гаспадарчай дзейнасці па фактах недастач або крадзяжоў грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцяў і іншых злоўжыванняў;
укладваць свабодныя сродкі раённага бюджэту ў гаспадарчую дзейнасць, акцыі і іншыя каштоўныя паперы, выдаваць бюджэтныя пазыкі арганізацыям у адпаведнасці з заканадаўствам;
выдаваць па хадайніцтвах сельвыканкамаў у адпаведнасці з заканадаўствам з раённага бюджэту бюджэтныя крэдыты ў выпадку ўтварэння часовых касавых разрываў пры выкананні мясцовых бюджэтаў з пагашэннем гэтых бюджэтных крэдытаў ва ўзгодненыя тэрміны ў межах бягучага фінансавага года;
запатрабаваць дадзеныя аб даходах і выдатках сродкаў ад дзейнасці, якая прыносіць даходы дзейнасці бюджэтных арганізацый па формах і ў устаноўленыя тэрміны, ажыццяўляць кантроль за выкарыстаннем сродкаў ад дзейнасці, якая прыносіць даходы дзейнасці бюджэтных арганізацый;
даваць абавязковыя для выканання ўсімі банкамі Рэспублікі Беларусь указанні аб прыпыненні аперацый па рахунках у банку атрымальнікаў сродкаў раённага бюджэту пры парушэнні імі заканадаўства;
карыстацца іншымі правамі, прадугледжанымі заканадаўствам.
Фінансавы аддзел узначальвае начальнік аддзела, які назначаецца і вызваляецца ад пасады старшынёй райвыканкама па ўзгадненні з галоўным фінансавым упраўленнем, Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь.