Глыбоцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас райвыканкама:
211800, Віцебская воб., г. Глыбокае, вул. Леніна, 42

Тэлефон прыёмнай:
8 (02156) 2 58 65
Факс: 8 (02156) 2 58 30

Панарама
Панарама

Фінансавы аддзел

 

 

Фiнансавы аддзел Глыбоцкага райвыканкама

Адрас:
211793, Вiцебская вобласць

г. Глыбокае, вул. Ленiна, 42
Тэлефон: 
8 (02156) 2 58 31
Рэжым работы – с 8.00 до 17.00
абедзенны перапынак – с 13.00 до 14.00
субота, нядзеля – выхадны

Электронны адрас:
fo.31500@minfin.gov.by

 

Начальнiк фiнансавага аддзела – Пахом Наталiя Пятроўна

Тэлефон начальнiка фiнансавага аддзела:8 (02156) 2 58 31

Асабiсты прыем грамадзян, юрыдычных асоб iiндывiдуальных прадпрымальнiкаў: кожны панядзелак з 8.00 да 13.00,папярэднiзапiс ажыццяўляецца па тэл. 8 (02156) 2 58 75

Тэлефон гарачай лiнii: 8 (02156) 2 58 75

 

Структура


Сектар планавання i выканання бюджэту

Група бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi

Спiс супрацоўнiкау фiнансавага аддзела райвыканкама

Пасада

Прозвiшча, iмя, iмя по бацку

Службовы тэлефон

Начальнiк фiнансавага аддзела

Пахом Наталiя Пятроўна

2 58 31

Намеснiк начальнiка фiнансавага аддзела

Губская Ганна Паўлаўна

5 37 95

Загадчык сектара планавання iвыканання бюджэту

Лаўрыновiч Таццяна Казiмiраўна

2 58 11

Галоўны спецыялiст сектара планавання i выканання бюджэту

Кукавенкава Наталля Чаславаўна

2 58 75

Галоўны спецыялiст сектара планавання i выканання бюджэту

Кабяк Марына Iосiфаўна

2 58 11

Галоўны бухгалтар групы бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi

Цiтовiч Таццяна Iванаўна

2 58 08

Вядучы бухгалтар групы бухгалтарскага ўлiку i справаздачнасцi

Галубёнак Зоя Фелiксаўна

2 58 08

 

Кнiга заўваг i прапаноўзнаходзiцца ў галоўнага бухгалтара групы бухгалтарскага ўлiку iсправаздачнасцiЦiтовiч Таццяны Iванаўны (кабiнет 49, тэлефон 8 (02156) 2 58 08)).

У час адсутнасцi галоўнага бухгалтара кнiга заўваг i прапаноў знаходзiцца ў вядучага бухгалтара Галубёнак Зоi Фелiксаўны (кабiнет 49, тэлефон
8 (02156) 2 58 08)).

 

Вышэйстаячы орган:

Галоўнае фiнансавае ўпраўленне Вiцебскага абласнога выканаўчага камiтэта

Адрас:210010, г. Вiцебск, вул. Гогаля, 6

Рэжым работы: 8.00 – 17.00, абед 13.00 – 14.00

Выхадныя днi: субота, нядзеля

Тэл.:8(0212) 48 21 06

 

Глыбоцкiраённы выканаўчы камiтэт

Адрас:211800, г. Глыбокае, вул. Ленiна, 42

Рэжым работы: 8.00 – 17.00, абед 13.00 – 14.00

Выхадныя днi: субота, нядзеля

Тэл.:8(02156) 2 58 65

 

Функцыі і задачы фінансавага аддзела райвыканкама

 

У адпаведнасці з палажэннем аб фінансавым аддзеле Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта, зацверджаным рашэннем Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта ад 29 кастрычніка 2020 г. № 1155 фінансавы аддзел Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта (далей – фінансавы аддзел) з'яўляецца самастойным структурным падраздзяленнем Глыбоцкага раённага выканаўчага камітэта (далей – райвыканкам), у сваёй дзейнасці падпарадкоўваецца райвыканкаму і галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта (далей – галоўнае фінансавае ўпраўленне аблвыканкама).

Фінансавы аддзел кіруецца ў сваёй дзейнасці Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь і гэтым палажэннем.

Асноўнымі задачамі фінансавага аддзела з'яўляюцца:

эфектыўнае правядзенне дзяржаўнай бюджэтна-фінансавай і падатковай палітыкі, ажыццяўленне рэгулявання і кіравання ў фінансавай сферы дзейнасці Глыбоцкага раёна (далей – раён), каардынацыя дзейнасці ў гэтай сферы органаў мясцовага кіравання і самакіравання раёна;

складанне праекта кансалідаванага бюджэту раёна і прадстаўленне яго на разгляданне райвыканкама, арганізацыя работы па размеркаванню фінансавых рэсурсаў раёна, правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасоваму і поўнаму паступленню ўсіх даходаў, прадугледжаных у кансалідаваны бюджэт раёна, эканомнаму і мэтаваму расходаванню сродкаў бюджэту, мэтавых бюджэтных і пазабюджэтных фондаў;

ажыццяўленне кантролю сумесна з падатковымі і іншымі кантралюючымі органамі за выкананнем фізічнымі і юрыдычнымі асобамі заканадаўства ў сферы бюджэтна-фінансавых адносін, за выкананнем імі фінансавых абавязкаў перад дзяржавай у адпаведнасці з заканадаўствам;

кантроль за выкананнем фінансавых інтарэсаў раёна.

Фінансавы аддзел у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі і ў межах сваёй кампетэнцыі ажыццяўляе наступныя функцыі:

удзельнічае ў распрацоўцы і рэалізацыі прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, тэрытарыяльных праграм і мерапрыемстваў;

вывучае стан эканомікі і фінансаў галін народнай гаспадаркі раёна, уносіць прапановы па ўдасканаленні фінансава-крэдытнага механізма і павелічэнні даходаў бюджэту раёна;

арганізуе работу па складанні праекта кансалідаванага бюджэту раёна, вызначае парадак і тэрміны прадстаўлення ўпраўленнямі і аддзеламі райвыканкама, арганізацыямі, сельскімі выканаўчымі камітэтамі (далей – сельвыканкамы) неабходных прагнозных дадзеных аб даходах і выдатках для складання праекта раённага бюджэту і памеру сродкаў, якія перадаюцца мясцовым бюджэтам у выглядзе сум датацый, субвенцый і субсідый на чарговы фінансавы (бюджэтны) год, і ўносіць іх на разгляд райвыканкама;

вызначае парадак фінансавання расходаў, прадугледжаных па бюджэтах, парадак аплаты бюджэтных абавязацельстваў, прынятых атрымальнікамі бюджэтных сродкаў;

прадстаўляе галоўнаму фінансаваму ўпраўленню ва ўстаноўленыя тэрміны матэрыялы, неабходныя для фарміравання разліковых паказчыкаў па праекце кансалідаванага бюджэту раёна;

уяўляе галоўнаму фінансаваму ўпраўленню ў устаноўленыя тэрміны кансалідаваны бюджэт раёна;

забяспечвае кантроль за выкананнем кансалідаванага бюджэту раёна ўпраўленнямі, аддзеламі райвыканкама, сельвыканкамамі і іншымі арганізацыямі раёна;

ажыццяўляе планаванне і фінансаванне расходаў на ўтрыманне выканаўчых і распарадчых органаў і органаў мясцовага самакіравання, устаноў, арганізацый, што фінансуюцца з бюджэту ў адпаведнасці з заканадаўствам;

забяспечвае выкананне раённага бюджэту, складае роспіс даходаў і расходаў, крыніц пакрыцця дэфіцыту (выкарыстанне прафіцыту) і ўстанаўлівае з удзелам адпаведных раённых органаў дзяржаўнага кіравання паквартальнае размеркаванне даходаў і расходаў раённага бюджэту, ва ўстаноўленым парадку ажыццяўляе аперацыі па перадачы сродкаў у форме міжбюджэтных трансфертаў паміж раённым і абласным бюджэтам і бюджэтамі першаснага ўзроўню;

прымае ўдзел у распрацоўцы прапаноў па аптымізацыі структуры і колькасці дзяржаўных органаў, а таксама праектаў іх штатных раскладаў;

разглядае праекты штатных раскладаў сельвыканкамаў і райвыканкама, яго ўпраўленняў і аддзелаў на прадмет захавання памераў аплаты працы работнікаў мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў, устаноўленых заканадаўствам;

ажыццяўляе аператыўны кантроль за своечасовым паступленнем даходаў у раённы бюджэт, планаванне і пошук дадатковых даходных крыніц;

ажыццяўляе правядзенне ўзаемазалікаў запазычанасці юрыдычных асоб (іншых абавязаных асоб) па бюджэтных пазыках, працэнтах па бюджэтных пазыках, пене, налічанай за несвоечасовае вяртанне бюджэтных пазык, бюджэтных пазык, а таксама запазычанасці па абавязацельствах, якія ўзніклі ў выпадку выканання фінансавым аддзелам гарантый райвыканкама, і працэнтах па іх, якія падлягаюць выплаце ў бюджэт, і грашовых абавязацельстваў раённых органаў дзяржаўнага кіравання перад гэтымі юрыдычнымі асобамі (іншымі абавязанымі асобамі);

па ўзгадненні з інспекцыяй Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь па Глыбоцкім раёне праводзіць узаемазалік падаткаў, збораў (пошлін), якія падлягаюць выплаце плацельшчыкам (іншай абавязанай асобай), і грашовых абавязацельстваў выканаўчых і распарадчых органаў базавага ўзроўню перад гэтым плацельшчыкам (іншай абавязанай асобай);

аналізуе і абагульняе інфармацыю аб выкананні раённага бюджэту, бюджэтаў першаснага ўзроўню, каштарысаў даходаў і расходаў пазабюджэтных сродкаў;

ва ўзаемадзеянні з сектарам па Глыбоцкім раёне ўпраўлення Дзяржаўнага казначэйства Галоўнага ўпраўлення Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Віцебскай вобласці (далей – сектар кіравання дзяржаўнага казначэйства) і іншымі кантралюючымі органамі ажыццяўляе кантроль за выкананнем юрыдычнымі асобамі і індывідуальнымі прадпрымальнікамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь у сферы бюджэтна-фінансавых адносін, а таксама за працай сельскіх выканкамаў па складанні бюджэтаў;

ажыццяўляе кантроль (нагляд) за выкананнем бюджэтнага заканадаўства, а таксама заканадаўства, якое прадугледжвае выкарыстанне бюджэтных сродкаў, у тым ліку мэтавым і эфектыўным выкарыстаннем сродкаў, што выдзяляюцца з мясцовых бюджэтаў, па ўсіх напрамках і відах выдаткаў;

праводзіць на тэрыторыі раёна праверкі і маніторынгі дзяржаўных органаў, іх структурных падраздзяленняў з правамі юрыдычнай асобы па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі фінансавага аддзела, у парадку, які вызначаецца фінансавым аддзелам;

рэалізуе меры прафілактычнага і папераджальнага характару ва ўзаемадзеянні з суб'ектамі, якія падлягаюць кантролю.

забяспечвае ўлік паступленняў і кантроль за мэтавым, эфектыўным і эканомным выкарыстаннем бюджэтных і пазабюджэтных сродкаў;

аказвае па рашэнні Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь дзяржаўную фінансавую падтрымку ў выглядзе прадастаўлення бюджэтнай пазыкі ў межах сродкаў, прадугледжаных на гэтыя мэты рашэннем Глыбоцкага раённага Савета дэпутатаў (далей-райсавет) на чарговы фінансавы год;

ажыццяўляе ўлік выдадзеных бюджэтных пазык, кантроль за іх мэтавым выкарыстаннем і своечасовым вяртаннем;

ажыццяўляе ўлік ва ўстаноўленым парадку выдадзеных гарантый райвыканкама па крэдытах, якія выдаюцца банкамі Рэспублікі Беларусь, і выкананне абавязацельстваў райвыканкама па выдадзеных гарантыях за кошт сродкаў раённага бюджэту, прадугледжаных на гэтыя мэты;

аналізуе ход выканання раённага бюджэту і пры неабходнасці ўносіць прапановы райсавету па карэкціроўцы бюджэту з улікам наяўных фінансавых рэсурсаў;

ажыццяўляе ва ўстаноўленым парадку закупкі тавараў (работ, паслуг) за кошт сродкаў рэспубліканскага бюджэту ў межах каштарысу на чарговы фінансавы год;

уносіць прапановы па ўзмацненні кантролю ў расходаванні дзяржаўных сродкаў, у працэсе выканання бюджэту раёна;

складае справаздачу аб выкананні бюджэту раёна за мінулы фінансавы (бюджэтны) год і прадстаўляе яго на зацвярджэнне райсавету, забяспечвае складанне зводнай перыядычнай і гадавы справаздачнасці аб выкананні бюджэту раёна і прадстаўляе ў галоўнае фінансавае ўпраўленне ва ўстаноўленыя тэрміны;

ва ўзаемадзеянні з сектарам кіравання дзяржаўнага казначэйства і рэгіянальным прадстаўніком унітарнага прадпрыемства «Інфармацыйна-вылічальны цэнтр Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь» забяспечвае эфектыўнае функцыянаванне праграмна-тэхнічных комплексаў, сеткі перадачы дадзеных аўтаматызаванай сістэмы фінансавых разлікаў пры выкананні мясцовых бюджэтаў праз казначэйскую сістэму;

ажыццяўляе ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам працу з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно»;

разглядае ў межах сваёй кампетэнцыі звароты грамадзян і юрыдычных асоб у адпаведнасці з заканадаўствам;

ажыццяўляе функцыі спагнанніка ў адпаведнасці з заканадаўствам аб выканаўчым вытворчасці па выканаўчым дакументам аб спагнанні сум у даход дзяржавы;

выконвае іншыя функцыі ў адпаведнасці з заканадаўствам.

Фінансавы аддзел праводзіць дзяржаўную фінансавую палітыку праз упраўленні і аддзелы райвыканкама, сельвыканкамы.

Фінансавы аддзел ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку мае права:

патрабаваць і атрымліваць:

ад арганізацый, устаноў, упраўленняў і аддзелаў райвыканкама, сельвыканкамаў інфармацыю, неабходную для складання праекта кансалідаванага бюджэту Глыбоцкага раёна, бухгалтарскія справаздачы, балансы, іншыя матэрыялы і справаздачныя дадзеныя, неабходныя для фінансава-бюджэтнага планавання, ажыццяўлення кантролю за выкананнем юрыдычнымі і фізічнымі асобамі фінансавых абавязацельстваў перад дзяржавай і за выкананнем імі заканадаўства ў сферы фінансава-бюджэтных адносін, а таксама для выканання іншых функцый, ускладзеных на фінансавы аддзел;

ад устаноў банкаў інфармацыю аб астатках і руху сродкаў на рахунках па ўліку бюджэтных і іншых дзяржаўных сродкаў;

ад службовых асоб, індывідуальных прадпрымальнікаў, правяраемых юрыдычных асоб і іншых грамадзян – пісьмовыя і вусныя тлумачэнні па пытаннях, якія ўзнікаюць у ходзе праверак (рэвізій);

абмяжоўваць і прыпыняць фінансаванне расходаў за кошт сродкаў бюджэту раёна ў выпадку невыканання іх атрымальнікамі бюджэтнага заканадаўства, у тым ліку незаконнага атрымання, альбо выкарыстання названых сродкаў не па мэтавым прызначэнні, непрадстаўлення ва ўстаноўленыя тэрміны справаздач аб выкананні бюджэтных сродкаў, інфармацыі аб руху бюджэтных сродкаў па іх рахунках, а таксама ў выпадку ўзнікнення часовых касавых разрываў;

ажыццяўляе дзяржаўны кантроль у формах і парадку, устаноўленых у адпаведнасці з заканадаўствам, па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі фінансавага аддзела;

прымяняць эканамічныя санкцыі і накладаць адміністрацыйныя спагнанні ў адпаведнасці з заканадаўствам;

спаганяць у бясспрэчным парадку сродкі бюджэту, незаконна атрыманыя альбо выкарыстаныя не па мэтавым прызначэнні або з парушэннем заканадаўства, запазычанасць па бюджэтных пазыках, працэнты па бюджэтных пазыках, пеню, а таксама плацяжы, зробленыя ў адпаведнасці з гарантыямі райвыканкама са спагнаннем працэнтаў у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;

памяншаць памер фінансавання пазычальнікаў, калі яны фінансуюцца з раённага бюджэту, на суму зробленых або падлягаюць ажыццяўленню плацяжоў з раённага бюджэту і налічаных працэнтаў у адпаведнасці з гарантыямі райвыканкама і дагаворамі аб парадку выкарыстання і пагашэння пазыкі, прыцягнутай пад гарантыі райвыканкама;

уносіць абавязковыя для выканання суб'ектамі рашэнні, патрабаванні (прадпісанні) аб ліквідацыі парушэнняў бюджэтнага і іншага заканадаўства;

прымаць неабходныя меры па кампенсацыі шкоды, нанесенай дзяржаве, ліквідацыі дапушчаных парушэнняў і недахопаў, устаноўленых праверкамі (рэвізіямі) фінансава-гаспадарчай дзейнасці;

уносіць у райвыканкам, юрыдычным асобам прапановы аб прыцягненні службовых асоб, іншых работнікаў, вінаватых у парушэнні фінансавай дысцыпліны, да дысцыплінарнай адказнасці;

перадаваць ва ўстаноўленым парадку праваахоўным органам матэрыялы праверак (рэвізій) фінансава-гаспадарчай дзейнасці па фактах недастач або крадзяжоў грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцяў і іншых злоўжыванняў;

укладваць свабодныя сродкі раённага бюджэту ў гаспадарчую дзейнасць, акцыі і іншыя каштоўныя паперы, выдаваць бюджэтныя пазыкі арганізацыям у адпаведнасці з заканадаўствам;

выдаваць па хадайніцтвах сельвыканкамаў у адпаведнасці з заканадаўствам з раённага бюджэту бюджэтныя крэдыты ў выпадку ўтварэння часовых касавых разрываў пры выкананні мясцовых бюджэтаў з пагашэннем гэтых бюджэтных крэдытаў ва ўзгодненыя тэрміны ў межах бягучага фінансавага года;

запатрабаваць дадзеныя аб даходах і выдатках сродкаў ад дзейнасці, якая прыносіць даходы дзейнасці бюджэтных арганізацый па формах і ў устаноўленыя тэрміны, ажыццяўляць кантроль за выкарыстаннем сродкаў ад дзейнасці, якая прыносіць даходы дзейнасці бюджэтных арганізацый;

даваць абавязковыя для выканання ўсімі банкамі Рэспублікі Беларусь указанні аб прыпыненні аперацый па рахунках у банку атрымальнікаў сродкаў раённага бюджэту пры парушэнні імі заканадаўства;

карыстацца іншымі правамі, прадугледжанымі заканадаўствам.

Фінансавы аддзел узначальвае начальнік аддзела, які назначаецца і вызваляецца ад пасады старшынёй райвыканкама па ўзгадненні з галоўным фінансавым упраўленнем, Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь.